Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting

Θέματα Πτυχιακών Εργασιών

ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γ. Αναγνωσταράς

  • ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
  • Η ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
  • ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΩΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Κυριακίδης Σταύρος

  • ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΙ Η ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
  • ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ NΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ
  • ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΥΡΩΣΤΙΑ (RESILIENSE) ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
  • ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  • ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ

 

Γιάννης Σκλαβάκης

  • Social Media Marketing
  • Προώθηση προϊόντων μέσω Ιστοσελίδων μαζικών αγορών (Deal sites)
  • Word of mouth marketing
  • Δίκτυα διανομής βιολογικών προϊόντων
  • Δημόσιες σχέσεις και συμβολή στην εταιρική αναπτυξη
  • After sales services και η συμβολή τους στο WoMM

 

 

Κ. Σταυριανέα

  • Το Μάρκετινγκ στο χώρο των υπηρεσιών υγείας
  • Εταιρικό Κοινωνικό Μαρκετινγκ: Υποστήριξη εκστρατειών αλλαγής συμπεριφορών
  • Επιχειρηματικές Πρακτικές Κοινωνικής Ευθύνης: Μελέτη Περιπτώσεων
  • Προσήλωση του καταναλωτή (customer loyalty)
  • Ίντερνετ Μάρκετιγνκ: Μελέτες περιπτώσεων
  • Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ (Ιntegrated Marketing Communications): μελέτη περιπτώσεων
  • Δημόσιες Σχέσεις για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • Επικοινωνία προς τους εργαζόμενους της επιχείρησης

 

Κλήμης Νταλιάνης

  • Διαδραστική Διαφήμιση
  • Τεχνολογίες online μαρκετινγκ
  • Ηλεκτρονική προώθηση σε κοινωνικά δίκτυα
  • Σύγχρονες πρακτικές ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Διαδικτυακές τεχνολογίες διαχείρισης φήμης

 

Κάβουρα Ανδρονίκη

  • Διαφήμιση και νέες τεχνολογίες
  • Επικοινωνία και διοίκηση πολιτιστικών οργανισμών
  • Μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών
  • Επικοινωνία-διαφήμιση και τουρισμός (εναλλακτικές μορφές τουρισμού)
  • Τουριστικό μάρκετινγκ
  • Διοργάνωση και επικοινωνιακή πολιτική κοινωνικών δραστηριοτήτων
  • Τοποθέτηση προϊόντος / προορισμού
  • Branding social media και κοινωνική δικτύωση

Δημήτρης Ζωντήρος

  • Διεθνές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Βιομηχανικό (Β-2-Β) Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ

 

Δεσινιώτη Α.

  • BUSINESS MARKETS: ΑΝΑΛΥΣΗ- ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΝΩΛΩΤΙΚΩΝ VS. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
  • DIRECT MARKETING ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ

 

Γρηγόριος Παινέσης

  • Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων, και κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς σχετικά με ένα προϊόν, ένα καταναλωτικό ζήτημα, ένα φαινόμενο ή μια πρακτική της επιστήμης του μάρκετινγκ.
  • Διάδοση και αποδοχή καινοτομιών
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας ενεργειών μάρκετινγκ
  • Συγκριτικές μελέτες σε ομάδες καταναλωτών σχετικά με τους παράγοντες που διαφοροποιούν τη συμπεριφορά τους.

 

Π. Παπαδοπούλου

  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Κοινωνική δικτύωση και Κοινωνικά μέσα
  • Τεχνολογίες και εφαρμογές Web 2.0

Μπενάκη Διδώ

  • Συμπεριφορά του καταναλωτή - Μελέτη της συμπεριφοράς του Έλληνα καταναλωτή στην επιλογή τουριστικού προϊόντος.
  • Οι σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ και της διαφήμισης - διαφήμιση μέσω του Google και του Facebook.
  • Η διαφήμιση, το χιούμορ στη διαφήμιση και πως επηρεάζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή.
  • Ο ρόλος της διαφήμισης στη σύγχρονη επιχείρηση.
  • Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
  • Διαφήμιση και συμπεριφορά καταναλωτή- τηλεοπτική διαφήμιση και έφηβοι.
  • Η διαφήμιση στο internet, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα διαφημιστικά μέσα.
  • Προστασία του καταναλωτή.

 

Γιώργος Φρίγκας

  • Διαφήμιση
  • Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
  • Κοινωνικά Δίκτυα
  • WOM
  • Βιομηχανίες του Πολιτισμού (Μουσική Βιομηχανία, Κινηματογράφος, Gaming)

 

Τομάρας Πέτρος

  • Χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας στο Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση και παρουσίαση θεμάτων Μάρκετινγκ με σύγχρονές τεχνολογίες (CD, DVD)
  • Χρήση του Internet στην Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Μελέτες περιπτώσεων στο Μάρκετινγκ
  • Προγράμματα, Η/Υ software για το Μάρκετινγκ
  • Consumer Relationships Management - Marketing
  • Χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας στο Τραπεζικό Μάρκετινγκ (Εξοπλισμός, ΑΤΜ’s, Προγράμματα, Η/Υ software και hardware)
  • MIS, MrIS και MDSS
  • Πηγές Δευτερογενών στοιχείων
  • Positioning Τραπεζών
  • Το SPSS, το EXCELL και άλλα προγράμματα στην ανάλυση στοιχείων της Έρευνας Μάρκετινγκ
  • Εξειδικευμένες στατιστικές μέθοδοι ανάλυσης στοιχείων στην Έρευνα Marketing
  • Εγκυρότητα και αξιοπιστία στην έρευνα
  • Μέθοδοι μέτρησης στάσεων και διαθέσεων στην Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Περιγραφή του Field στη συλλογή και ανάλυση των στοιχείων
  • Ειδικές Έρευνες για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
  • Συνεντεύξεις στελεχών διαφημιστικών εταιρειών, στελεχών Μάρκετινγκ

 

Βιολέττα Ντούνια

  • Branding design
  • Σχεδίαση και νομοθετικό πλαίσιο συσκευασίας
  • Πως το χρώμα εξυπηρετεί τις ανάγκες της διαφήμισης
  • Τι αποτελεί την εταιρική ταυτότητα μιας εταιρείας και ποιες οι αρχές σχεδίαση της
  • Ιστορικές αφίσες προϊόντων που άφησαν εποχή
  • Οπτική επικοινωνία και εφαρμογή της στην διαφήμιση
  • Εικαστικά στοιχεία και η έξυπνη χρήση τους στην διαφήμιση

 

Κατσαρός Κλεάνθης

  • Διαφήμιση και νέες τεχνολογίες
  • Τουριστικό μάρκετινγκ
  • Social media και κοινωνική δικτύωση
  • σκιαγράφηση και συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή

Βασιλικοπούλου Κατερίνα

  • Ψυχολογία του καταναλωτή
  • επιδράσεις περίστασης στη συμπεριφορά του καταναλωτή
  • μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή
  • ηθική κατανάλωση
  • εταιρική κοινωνική ευθύνη
  • αθλητικό μάρκετινγκ
  • διαχείριση επιχειρησιακών κρίσεων

Ελευθερία Αρναούτογλου

  • Οι Δημόσιες Σχέσεις στον Δημόσιο τομέα ή και σε κάποιο οργανισμό
  • Οι δημόσιες Σχέσεις σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • Η διαδικασία της προώθησης μέσω των εργαλείων των Δημοσίων Σχέσεων
  • Η προπαγάνδα και η κοινή γνώμη
  • Οι Διεθνείς Δημόσιες σχέσεις
  • Τα social media και οι Δημόσιες Σχέσεις
  • Δημόσιες Σχέσεις και Green Marketing
  • Franchising
  • Εταιρική Κοινωνική ευθύνη
  • Event Marketing
  • Oι Δημόσιες Σχέσεις στους φρέσκους χυμούς LIFE
  • H επικοινωνία στο client service
  • Το μήνυμα στις Δημόσιες Σχέσεις
  • Η χορηγία στις Δημόσιες Σχέσεις
  • Η Δημόσιες Σχέσεις σε πολιτιστικό οργανισμό
  • Η αγοραστική συμπεριφορά και η διαδικασία της επικοινωνίας
  • Οι Δημόσιες σχέσεις στο Internet
  • Oι Δημόσιες Σχέσεις στον κινηματογράφο, θέατρο
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις στον έντυπο τύπο, τηλεόραση και ραδιόφωνο
  • Τα μέσα των Δημοσίων Σχέσεων
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις σε ένα κλάδο οικονομικής δραστηριότητας

Νόβας Δημήτριος

  • Μάρκετινγκ με σύγχρονές τεχνολογίες (CD, DVD)
  • Consumer Relationships Management - Marketing
  • MIS (Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης)
  • MrIS (Πληροφοριακά Συστήματα ΜΚΤ)
  • MDSS (Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων)
  • Το SPSS στην ανάλυση στοιχείων της Έρευνας Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Αγοράς
  • Επιλογή Διαφημιστικού Μέσου

 

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ

Στατιστικές Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στην ποσοτική έρευνα αγοράς γενικότερα αλλά και στην ποσοτική έρευνα αγοράς του χρηματοπιστωτικού τομέα της οικονομίας ειδικότερα.

Μπέλσης Πέτρος

Πληροφορική και Μάρκετινγκ

Ασφάλεια και Ιδιωτικότητα στο Ηλ. Εμπόριο

Χρήσεις του διαδικτύου και εφαρμογές στο Μάρκετινγκ

ERP Συστήματα και Εφαρμογές

Διαφήμιση και Η/Υ

Βάσεις δεδομένων και Εφαρμογές στο χώρο των Επιχειρήσεων


 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019