Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting

Προγραμματισμένες εκδηλώσεις - Εκπαιδευτικές επισκέψεις

Κατά την τελευταία τριετία, μέλη Ε.Π. προσκάλεσαν αποφοίτους του Τμήματος που εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες στον Ελλαδικό χώρο αλλά και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη να δώσουν διάλεξη στα πλαίσια των μαθημάτων του Τμήματος. Σε κάποια μαθήματα, αυτό έχει καθιερωθεί και πραγματοποιείται κάθε εξάμηνο. Ενδεικτικώς, αναφέρονται οι:

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

2012 -2013 (για το τρέχον εξάμηνο έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω διαλέξεις):

 

Ιανουάριος 2013

Νίκος Ματθαίος/ Αντιπρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ/ ΕΕΔΕ και Επικεφαλής Τομέα Δ/νση Επενδύσεων Προϊόντων Εθνικής Τράπεζας. Τίτλος Ομιλίας:  "Οι τάσεις στο Μάρκετινγκ, Ο ρόλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ" (Θα δοθούν και βιβλία Coaching στους φοιτητές) ( Πέμπτη 24.1.2013, ώρα 9.00-10.00, Αίθουσα Β 22) (Φωτογραφία από την Ομιλία).

 

Τζένη Αντωνοπούλου, υπεύθυνη τμήματος Καταναλωτικής Έρευνας της εταιρείας Nielsen

Σπερελάκη Νικολέττα Merchandising Services Manager της εταιρείας Nielsen

Τίτλος ομιλίας: "Eισαγωγή στην Έρευνα Αγοραστή"

(9.1.2013) (Φωτογραφία από την Ομιλία)

 

Noέμβριος 2012

κος Κιτρίδης Διαμαντής, Διευθυντής της εταιρείας Citrine Μarketing Communication με θέμα: "Social Media as the new element of the Marketing Mix" (28.11.2012 ώρα 11:00 αίθουσα Β24)

 

Κατά το παρελθόν, πραγματοποιήθηκαν ενδεικτικά οι παρακάτω επισκέψεις:

 

κ. Ανδριανόπουλος Nτίνος, Αναπλ. Διευθύνοντας Σύμβουλος της Civitas και Γενικός Γραμματέας των Εταιριών Επικοινωνίας Ελλάδος, θέμα: «Επιχειρήσεις σε ύφεση: Η επικοινωνία μπορεί να τις βοηθήσει να ανακάμψουν;» (3.4.2012)

κ. Παπατριανταφύλλου Γεώργιος Διευθυντής Δημοσίων Σχέσων Kiss Fm και  μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων, θέμα «Η αξιακή βάση των Δημοσίων Σχέσεων στην οργάνωση των εταιρειών» (4.4.2012)

κ. Ακρατόπουλος Χρήστος, Διευθυντής της εταιρείας 3sixtycom, θέμα: «Social Media Marketing» (23.4.2012)

κ. Peter Economides, Brand Strategist «Βranding» (24.4.2012)

κ. Κορολής Γεώργιος, Yπεύθυνος Πωλήσεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης Καπνοβιομηχανίας Philip Morris

κα. Κολοβέρου Δήμητρα, ΚΕΡΔΟΣ οικονομική εφημερίδα, υπεύθυνη πωλήσεων διαφήμισης (αγοράς χώρου και χρόνου), θέμα: «Αγορά Χώρου και Χρόνου στον Τύπο» (14.5.2011)

κος Απόστολος Λεπέτσος, Προϊστάμενος Τμήματος POST-PAID MARKETING DEVELOPMENT & NEW CHANNELS
PROPOSITIONS( 29.5 2012)

κα. Σταθάκη Kέλλυ, Διαφημίστρια, θέμα: «Oλιστική Επικοινωνιακή Πολιτική και Ψηφιακή Επικοινωνία» (30.5.2012)

κα. Γεωργούδη Πηνελόπη, Εταιρεία Οργανωτική, θέμα: «Η διαχείριση του προγραμματισμού της αγοράς χώρου και χρόνου στα μέσα σε περιόδους κρίσης. Μελέτη περίπτωσης Εταιρείας Οργανωτικής» (4.6.2012)

 

2011

κ. Χριστοδούλου Θεόδωρος, Διευθυντής Έρευνας Καταναλωτών στην Εταιρεία Έρευνας Αγοράς GfK Hellas (Retail Manager και Customer research Director) (16.3.2011).

κ. Πεφάνης Δημήτρης, Διευθυντής Σύνταξης στο in.gr “E-business and E-Marketing στον Ελλαδικό χώρο” (16.5.2011).

 

 

2010

κ. Χαμαλέλλης Μιχάλης, Διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας Procter & Gamble Hellas “Branding and Marketing” (20.5.2010).

κα. Σταθάκη Kέλλυ, Διευθύντρια Λογαριασμών Πελατών (Account Director) της διαφημιστικής εταιρείας Leo Burnett “Η Διαφήμιση στην πράξη. Mελέτες Περίπτωσης στα Νέα Μέσα” (4.6.2010).

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Έχουν πραγματοποιηθεί επισκέψεις σε πολυεθνικές εταιρείες και άλλους οργανισμούς. Ενδεικτικώς:

Κατά το τρέχον εξάμηνο (ακαδ. έτος 2012-2013) έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω εκπαιδευτικές επισκέψεις:

EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ UNIVELER ΕΛΑΙΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΤΕΤΑΡΤΗ 12/12 ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ ΑΠΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ (ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΥΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ)

ΟΣΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ / ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ UNILEVER

NA ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑ ΚΑΒΟΥΡΑ/ ΣΤΗΝ ΚΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. (ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ 20 ΑΤΟΜΑ)

 

Προτεινόμενο Πρόγραμμα

11.30 Άφιξη – Προετοιμασία

11.45 – 12.30 Ξενάγηση (χωρισμένοι σε δύο ή τρεις ομάδες) σε παραγωγή τροφίμων

12.30 – 13.30 Καφές & Αναψυκτικό στην καντίνα του εργοστασίου

Ενημέρωση, Ερωτοαπαντήσεις (κκ Κ. Καραβασίλης – Γ. Βλασσόπουλος) για θέματα καινοτομίας

13.30 Αναχώρηση

 

Ένδυση των φοιτητών

Παρακαλούμε πολύ να ενημερωθούν ότι πρέπει

να φορούν υποδήματα κλειστά, αντιολισθητικά (αθλητικά) και οπωσδήποτε να μην έχουν τακούνι - για λόγους ασφάλειας

να μη φορούν κοσμήματα (δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, μενταγιόν) - για λόγους υγιεινής

και εμείς θα τους διαθέσουμε ρόμπες & σκουφάκια μιας χρήσεως - για λόγους υγιεινής.

 

Κατά τα προηγούμενα ακαδημαϊκά εξάμηνα πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω εκπαιδευτικές επισκέψεις:

Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, Marketing Success Stories, Γραφεία ΕΕΔΕ Λεωφ. Ιωνίας 200 και Ιακωβάτων 61 -Φιλοξενούνται οι εταιρείες ΝΗΡΕΥΣ και Pharmathen (4.7.2012)  

Ελληνικά Πετρέλαια ΕΛΙΝ με ομιλίες από στελέχη (Προσωπικού-Μάρκετινγκ) με θέμα «Οverview of Marketing and Management Strategies of the HellenicPetroleum Group of Companies» (10.5.2012)  

Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, Marketing Success Stories, Γραφεία ΕΕΔΕΛεωφ. Ιωνίας 200 και Ιακωβάτων 61 -Φιλοξενούνται οι εταιρείες ΝΗΡΕΥΣ καιPharmathen (4.7.2012)  

Oι φοιτητές ενημερώνονται και ενθαρρύνονται να παρακολουθούν διαλέξεις άλλων Τμημάτων ή Ιδρυμάτων / φορέων όπως, π.χ

διαλέξεις από εκπροσώπους του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (9.12.2011)

διάλεξη με θέμα «Καινοτόμες τάσεις στην τουριστική ανάπτυξη» τουΕρευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας και του Τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών στο πλαίσιο της σειράς διαλέξεων «Ζητήματα Επικοινωνίας» (26.1.2012).

 

Επίσης κατά τα προηγούμενα έτη έχουν πραγματοποιηθεί οι παρακάτω ομιλίες:

   

ΙΚΕΑ (2008, 2009, 2010, 2011) - Γιώργος Ντερβάκος, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού.  

   

COSMOTE (2010, 2011) - Απόστολος Λεπέτσος, Προϊστάμενος Τμήματος Post-Paid Marketing Development and New Channels Proposition.  

   

Κτίριο Ιστορικού Αρχείου της Εθνικής Τράπεζας (2011) - Γεράσιμος Νοταράς, επικεφαλής του Αρχείου, κ. Παντελάκης, κα Λεμπέση, κ. Καράμπελας. Στην επίσκεψη συμμετείχαν και οι φοιτητές του Διατμηματικού Τμήματος Erasmus.

 

Marketing Success Stories

Οι φοιτητές που έχουν εγγραφεί, μπορούν να παρακολουθήσουν την Εκδήλωση Marketing Success Stories. Όσοι επιπλέον φοτιτητές επιθυμούν να παρακολουθήσουν, παρακαλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στην Κα Κάβουρα (nkavoura @syros.aegean.gr) 5 ημέρες πριν τις Εκδηλώσεις.

ΠΑΤΣΟΛΑΡΗ ΣΑΡΑ

ΔΡΑΓΩΝΑΣ ΣΠΥΡΟΣ

ΣΜΙΡΕΣ ΝΟΡΑ

ΣΚΕΜΠΗ ΓΙΑΝΝΑ

ΒΟΥΡΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΑ

ΕΒΡΑΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΒΑΣΙΛΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑ

ΠΙΚΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ

ΜΑΛΛΕΛΙ ΡΑΙΜΟΝΤΑ

ΜΥΛΩΝΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΜΠΟΙΚΑ ΕΛΕΝΗ

ΚΟΛΙ ΣΚΕΡΝΤΙ

ΛΑΜΠΟΥΣΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ

ΜΑΝΚΟΛΙ ΖΕΡΙΝΑ
 
Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014