Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting

Σύλλογος Μάρκετινγκ

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 το Τμήμα εντόπισε την ανάγκη δημιουργίας ενός φορέα ο οποίος θα εκπροσωπούσε την κοινότητα του Τμήματος: φοιτητές, καθηγητές και απόφοιτους. Δημιουργήθηκε, στην αρχή, το «Marketing Club» το οποίο μετεξελίχθηκε (το 1997) σε «Σύλλογο Μάρκετινγκ» με καταστατικό και μέλη όλους τους αποφοίτους, φοιτητές και καθηγητές του τμήματος. Ο φορέας αυτός δραστηριοποιείται οργανώνοντας επαγγελματικά συνέδρια και ημερίδες, συναντήσεις, επαφές με επιχειρήσεις και ημέρες καριέρας αυτόνομα στο Τ.Ε.Ι. Αθήνας ή συμμετέχοντας σε δραστηριότητες άλλων φορέων όπως το Money Show, το Festival Fitisis κ.ά..

Στόχοι του Συλλόγου Marketing είναι η μεταφορά τεχνογνωσίας από την επιστημονική κοινότητα και τον επιχειρηματικό κόσμο, η δημοσιότητα και η προβολή του Τμήματος στην αγορά αλλά και στην κοινωνία, η προώθηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας (αλλά και των φοιτητών για πρακτική άσκηση) καθώς και η αλληλογνωριμία των μελών για τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ τους ώστε και οι σκοποί του Τμήματος να ενισχύονται και η απορρόφηση στην αγορά εργασίας να υποβοηθείται. Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων αυτών έχει αναπτυχθεί ένα άτυπο δίκτυο συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, επιχειρήσεις επιχειρηματικούς συνδέσμους (European Society for Opinion and Marketing Research  - E.S.O.M.A.R., Σύλλογο Εταιριών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς - Σ.Ε.Δ.Ε.Α., κ.τ.λ.), επιχειρήσεις και αποφοίτους του Τμήματος οι οποίοι είναι στελέχη επιχειρήσεων. Το δίκτυο αυτό συντηρείται και αξιοποιείται από τους φορείς τους Τμήματος και την Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης.

Για εγγραφή στον Σύλλογο: http://syllogosmarketing.weebly.com/

Απόφοιτοι:

Για την καλύτερη επικοινωνία των αποφοίτων του τμήματος μπορείτε να συμπληρώνετε το ερωτηματολόγιο αποφοίτων εδώ. Ευχαριστούμε προκαταβολικά για τη συνεργασία σας.

 

 

 

Η δραστηριότητα του Συλλόγου

 

Ο Σύλλογος Marketing έχει διοργανώσει, με μεγάλη επιτυχία, πολλές ημερίδες και workshops. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα σημαντικότερα απ’ αυτά.

Ημερίδες - Workshops

 2015

Πουλώντας τον εαυτό μου στην αγορά του σήμερα

 

1990 - 2014

 Οι Δημόσιες Σχέσεις και η Συμβολή τους στην Ομαλή Επιχειρησιακή Ανάπτυξη   

Ευρώ: Οικονομικές και Κοινωνικο - Πολιτισμικές Επιπτώσεις στην Ελλάδα  

2004 – Παρόν και Μέλλον  

Το μέλλον της Ευρώπης   

 Δημιουργικό – Η Τέχνη της Διαφήμισης  

Creative Workshop  

Έρευνα Marketing: Εργαλείο για την ανάπτυξη της αγοράς. Νέες μέθοδοι έρευνας   

Οι Δημόσιες Σχέσεις και η Συμβολή τους στην Ομαλή Επιχειρησιακή Ανάπτυξη   

Brand Adventures – Η Οδύσσεια μιας μάρκας  

Σύγχρονες Τεχνικές Marketing (Μάιος 2009)

Οι νέες εξελίξεις στο Internet Marketing - Η συμβολή των Social Media (Δεκέμβριος 2012)

 
Σάββατο, 30 Μαΐου 2020