Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting
Πτυχιακή εργασία

Όπως αναφέρει ο Κανονισμός Σπουδών, κάθε φοιτητής είναι υποχρεωμένος να εκπονήσει μια πτυχιακή εργασία με θέμα που πρέπει να έχει άμεση σχέση με τα πραγματικά προβλήματα της παραγωγής και των υπηρεσιών. Κοινό θέμα πτυχιακής εργασίας μπορεί να αναχθεί και σε ομάδα μέχρι τρεις (3) φοιτητές με ίση κατανομή της εργασίας σε κάθε φοιτητή. Για να πληροφορηθούν τις προϋποθέσεις ανάθεσης πτυχιακών εργασιών και κάθε σχετικό θέμα, οι φοιτητές θα πρέπει να απευθύνονται στη Γραμματεία.

Η πτυχιακή εργασία δίνει τη δυνατότητα στο φοιτητή να διεξαγάγει μία έρευνα (μικρής ή μεσαίας κλίμακας) αφού πρώτα κάνει μια κριτική αναδρομή στη σχετική με το θέμα βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Έτσι, του δίνεται η ευκαιρία να αναπτύξει περισσότερο τις ικανότητες εύρεσης, συλλογής, επιλογής και επεξεργασίας στοιχείων και την ικανότητα εξαγωγής συμπερασμάτων που οδηγούν στη διαμόρφωση προτάσεων πρακτικής φύσης για το συγκεκριμένο κλάδο ή επιχείρηση που αποτελεί το αντικείμενο της έρευνας.

Ακολούθως παρατίθενται (ενδεικτικώς) μερικά θέματα πτυχιακών εργασιών που έχουν εκπονηθεί από τους φοιτητές του Τμήματος :

Η αγορά και το Marketing του καφέ και των ζεστών ροφημάτων στην Ελλάδα

Παράγοντες που επιδρούν στην ανάπτυξη των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο με το
σύστημα δικαιόχρησης (franchising)

Η συμβολή της έρευνας στην ανάπτυξη νέων προϊόντων

Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management) και η εφαρμογή της στο Marketing

Ανάλυση και στρατηγικές ανάπτυξης της αγοράς της φυσικής μαστίχας Χίου

Τέχνη και διαφήμιση

Έρευνα Marketing ηλεκτρονικών ταμειακών μηχανών στην Περιφέρεια της Πρωτεύουσας

Ανάπτυξη, δοκιμή και προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών

Καινοτομίες, νέα προϊόντα και διαχείριση τεχνολογίας: η σημασία τους στο βιομηχανικό Marketing

Οικολογικό (green) Marketing

Η Greenpeace και το Marketing των οικολογικών οργανώσεων

Merchandising

Εφαρμογή του άμεσου (direct) Marketing στην οργάνωση και λειτουργία ιατρείου

Παιδί και διαφήμιση

"Σοκ" διαφημίσεις και η επίδραση τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Η αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέττας (private label): η περίπτωση του ελαιολάδου

Ροή μαρκών και υπολογισμός κέρδους προϊόντων ραφιού

Ο κλάδος των ανδρικών καλλυντικών και σχεδιασμός προγράμματος της μάρκας Prosar

Ψυχοκοινωνιολογία της διαφήμισης

Ηλεκτρονικό Marketing και Marketing σε Computer Mediated Environment

Τουριστικό Marketing για τον Δήμο της Αθήνας

Έρευνα αγοράς βιομηχανικού προϊόντος

Στρατηγικές Marketing για την αντιμετώπιση των ναρκωτικών


 
Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014