Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting
Τίτλος Μαθήματος: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΙΙ
Κωδικός Μαθήματος: -
Κατηγορία Μαθήματος: ΜΕ
Εβδομ. Ώρες Διδασκαλίας: 4 ΘΕΩΡΙΑ
Πιστωτικές Μονάδες: 6
Τυπικό Εξάμηνο Διδασκαλίας:

Ι. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσει και να εμπεδώσει ο φοιτητής τη διαδικασία λήψης Αποφάσεων στα συστατικά του Μίγματος MARKETING. Επίσης να κατανοήσει την οργάνωση και την υλοποίηση των δραστηριοτήτων MARKETING, όπως επίσης η αξιολόγηση και ο έλεγχος απόδοσης MARKETING, στις Εσωτερικές και Διεθνείς Αγορές.

II. ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

- Αποφάσεις για το Μίγμα Προϊόντος (γκάμα, μάρκα, συσκευασία, ετικέτα κλπ.)
- Στρατηγικές για Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και για υπηρεσίες υποστήριξης προϊόντος

- Αποφάσεις τιμολόγησης & διανομής
- Στρατηγικές Μάρκετινγκ μίγματος επικοινωνίας και προώθησης
- Αποφάσεις για το διαφημιστικό πρόγραμμα
- Οργάνωση και υλοποίηση δραστηριοτήτων Mάρκετινγκ.
- Αξιολόγηση και έλεγχος της απόδοσης Μάρκετινγκ.

III. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος στο τέλος του εξαμήνου, ο φοιτητής πρέπει να έχει κατανοήσει τη διοικητική πλευρά της Οργάνωσης, της Υλοποίησης και του Ελέγχου Μαρκετινγκ και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

IV. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

- BOYD, Η. & WALKER , Ο. & Ζ.Κ. LARESEE : "MARKETING και Εισαγωγή στη Διοίκηση MARKETING". Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ, Αθήνα 2002, Α' και Β' Τόμος (Μετάφραση αντίστοιχου έργου των Συγγραφέων)
- ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ Ν. : Διοίκηση Μάρκετινγκ, εκδ. Σταμούλης, Αθήνα 1994
- ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ Κ. & ΑΛ. - Γ. ΠΕΤΡΩΦ : "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ" Η· Ελληνική Προσέγγιση. Εκδόσεις Rosili, 2001
- PHILIP KOTLER : "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ" INTERBOOKS, 1991
- BRIAM HARRIS & HARRIS & ROGER STRANG : "Marketing Strategies in the Age of Genetics" , Journal of Marketing, 1958 Fall
- PHILIP KOTLER & P. BLOOM : Marketing Professional Services" Englewood Clifts, N.J. Prentice-Hall, 1984 HULBERTJ. & TOY N. : "A Strategic Framework for Marketing Control" Journal of .Marketing, 1977 April

 
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014