Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting
There are no translations available.

Προγράμματα και έργα  

Το Τμήμα έχει υλοποιήσει τα παρακάτω Προγράμματα και Έργα:

Επιστημονικά Προγράμματα  

«Αναμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών των Τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης [Marketing] των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων [Τ.Ε.Ι.] Αθήνας και Θεσσαλονίκης» (1997 – 2000) στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠ.Ε.Α.Ε.Κ.).  

«Αποτίμηση του Εκπαιδευτικού Έργου και των Παρεχομένων Υπηρεσιών του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης [Marketing] του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος [Τ.Ε.Ι.] Αθήνας» (1999) στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠ.Ε.Α.Ε.Κ.).

 

Ερευνητικά Προγράμματα σε διαδικασία αξιολόγησης ή εν εξελίξει  

«Διερεύνηση των σύγχρονων εφαρμογών μάρκετινγκ και έρευνας μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις» στα πλαίσια της Πράξης «Θαλής – Ενίσχυση της έρευνας και της καινοτομίας μέσω προγραμμάτων βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας και της προσέλκυσης ερευνητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». 

Χρονική διάρκεια: 2009 – 2011
Επιστημονικός υπεύθυνος: Π. Τομάρας, Καθηγητής
 

 

«Διερεύνηση καινοτόμων μεθόδων και εργαλείων διαχείρισης και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς.  Σχεδιασμός μοντέλου πολιτιστικής διαχείρισης – πολιτιστικής επικοινωνίας και πολιτιστικού μάρκετινγκ» στα πλαίσια της Πράξης «Θαλής – Ενίσχυση της έρευνας και της καινοτομίας μέσω προγραμμάτων βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας και της προσέλκυσης ερευνητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». 

Χρονική διάρκεια: 2009 – 2011
Επιστημονικός υπεύθυνος: Ανδρ. Κάβουρα, Επίκουρη Καθηγήτρια


Έργα για εξωτερικούς φορείς
 

Στα πλαίσια της συνεργασίας του Τ.Ε.Ι. Αθήνας με εξωτερικούς φορείς και της συμβολής του σε επίλυση προβλημάτων της πραγματικής οικονομίας, το Τμήμα ανέλαβε τη μελέτη «Σχεδιασμός Μάρκετινγκ (Marketing Plan) για τη Κάρτα Νέων EURO<26 του Ινστιτούτου Νεολαίας».

Σκοπός της μελέτης ήταν η διερεύνηση των καταναλωτικών συνηθειών και προτιμήσεων των νέων ηλικίας 13-26 ετών σε σχέση με τη κάρτα νέων του Ινστιτούτου Νεολαίας και η σύνταξη του πλήρους Σχεδίου Μάρκετινγκ στο οποίο προτείνονται και αναλύονται όλες οι ενέργειες για τη βελτίωση των προσφερομένων υπηρεσιών, της αναγνωρισιμότητας, την ανάπτυξη και την επέκταση της χρήσης της Κάρτας Νέων EURO<26.

Χρονική Διάρκεια μελέτης: Μάιος 2008 - Σεπτέμβριος 2008
Προϋπολογισμός Μελέτης: 14.800 Ευρώ 

Επιστημονικός Υπεύθυνος Μελέτης: Πέτρος Τομάρας, Αναπληρωτής Καθηγητής

 
Sunday, 7 June 2020