Website TemplatesJoomla TemplatesWeb Hosting

Εξέλιξη κ. Κάβουρα Ανδρονίκης

There are no translations available.

Εξέλιξη  κ. Κάβουρα Ανδρονίκης, Επίκουρης Καθηγήτριας του Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης στη  βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Επικοινωνία με έμφαση στη Διαφημιστική Επικοινωνία» 

 

Ημερομηνία σύγκλησης  Συνέλευσης Τμήματος για συγκρότηση Επταμελούς Επιτροπής:

     Πρακτικά Συνέλευσης τμήματος με αριθμ. 12/26.62013 και 13/1.7.2013

Ονοματεπώνυμα των μελών της Επταμελούς Επιτροπής,  με βαθμίδα, γνωστικά αντικείμενα, Τομέα, Τμήμα, Σχολή και Ίδρυμα  που υπηρετούν, σύμφωνα με το πρακτικό του Συμβουλίου της  ΣΔΟ:

    Πρακτικό Συμβουλίου ΣΔΟ 13/18.07.2013

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

 

Καθηγητές ΤΕΙ Αθήνας

 

1. Τομάρας Πέτρος, Καθηγητής Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης του ΤΕΙ

    Αθήνα, με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ» (ΦΕΚ διορ. 003/15.01.88).

    Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο

     του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της Επικοινωνίας

     με έμφαση στη Διαφημιστική Επικοινωνία, καθώς η Επικοινωνία και η  

     Διαφημιστική Επικοινωνία ανήκουν στο μείγμα προβολής του Μάρκετινγκ.

     Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας, με γνωστικό αντικείμενο «Διεθνείς Εμπορικές

     Σχέσεις με έμφαση στις Πωλήσεις» ΦΕΚ διορ. 178/10.9.87). Το γνωστικό

     αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο του,

     παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της Επικοινωνίας

     με έμφαση στη Διαφημιστική Επικοινωνία, καθώς η Επικοινωνία και η  

     Διαφημιστική Επικοινωνία εμπεριέχονται στις Διεθνείς Εμπορικές Σχέσεις

     και στις Πωλήσεις

 

  Καθηγητές Α.Ε.Ι. της ημεδαπής

 

1. Εξαδάκτυλος Νικόλαος, Καθηγητής Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης

    του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, με ειιδικότητα «Έρευνα της Αγοράς και

    Διαφημίσεως» (ΦΕΚ διορ.11/Γ΄/15.4.80). Η ειδικότητα, το επιστημονικό,

    ερευνητικό και διδακτικό έργο του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό

    αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης, διότι η Έρευνα Αγοράς εμπεριέχει

    την Επικοινωνία και η Διαφήμιση την Διαφημιστική Επικοινωνία.

2. Χρήστου Ευάγγελος, Καθηγητής Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων

    του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, με γνωστικό αντικείμενο «Τουριστικό Μάρκετινγκ»   

    (ΦΕΚ διορ.31/Γ/27.01.11). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό,

    ερευνητικό και διδακτικό έργο του παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό 

     αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης, διότι στο   Τουριστικό Μάρκετινγκ    

     εμπεριέχεται η Επικοινωνία και ιδίως η Διαφημιστική Επικοινωνία.

4. Βλάχβεη Ασπασία, Καθηγήτρια Τμήματος Διεθνούς Εμπορίου του ΤΕΙ

    Δυτικής Μακεδονίας, Παράρτημα Καστοριάς, με γνωστικό αντικείμενο

     «Μάρκετινγκ» (ΦΕΚ διορ.334/31.12.01/7.6.2002. Το γνωστικό αντικείμενο,

     το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο της παρουσιάζουν

     συνάφεια με το γνωστικό  αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης, αφού

     αναφέρεται στο Μάρκετινγκ που έχει άμεση συσχέτιση με την Επικοινωνία

     και τη Διαφημιστική Επικοινωνία.

5. Τηλικίδου Ειρήνη, Καθηγήτρια Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης του ΤΕΙ

    Θεσσαλονίκης με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ» (ΦΕΚ διορ.

    141/08.05.80 και 334/Γ΄/21.5.07). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό

     ερευνητικό και διδακτικό έργο της, είναι συναφές με την προκηρυχθείσα

     θέση, καθώς η Επικοινωνία και η Διαφημιστική Επικοινωνία ανήκουν στο

     μείγμα προβολής του Μάρκετινγκ.

Καθηγητές Α.Ε.Ι. της αλλοδαπής

 

1. TσαλίκηςΙωάννης, Professor (BMI Professorship in Marketing),

  1.      Department of Marketing, College of Business Administration,  Florida
  2.      InternationalUniversity. Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ της Σχολής  
  3.      Διοίκησης  Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Φλόριντα στο
  4.      γνωστικό αντικείμενο «Διοίκηση- Μάρκετινγκ». Το γνωστικό αντικείμενο, το
  5.      επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο του εντάσσονται στο πεδίο
  6.      του Μάρκετινγκ και της Επιχειρηματικής Ηθικής και είναι συναφή με αυτό
  7.      της προκηρυχθείσας θέσης, καθώς η Επικοινωνία και η Διαφημιστική
  8.      Επικοινωνία ανήκει στο μείγμα προβολής του Μάρκετινγκ.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

 

Καθηγητές Τ.Ε.Ι. Αθήνας

 

1. Καλδής Παναγιώτης, Καθηγητής Τμήματος Οινολογίας και Τεχνολογίας

    Ποτών του ΤΕΙ Αθήνας, με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένα  

    Οικονομικά με έμφαση στο Μάρκετινγκ Αμπελοοινικού τομέα» (ΦΕΚ διορ.

    247/3.10.05). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και

    διδακτικό έργο του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της

    προκηρυχθείσας θέσης, αφού τα οικονομικά παρέχουν την απαιτούμενη

    πληροφόρηση στον τομέα του  Μάρκετινγκ των προϊόντων του αγροτικού

    τομέα στον οποίο περιλαμβάνεται και η Διαφημιστική Επικοινωνία.

2. Μπουρής Ιωάννης, Καθηγητής Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του

    ΤΕΙ Αθήνας, με γνωστικό αντικείμενο «Διοίκηση Επιχειρήσεων» (ΦΕΚ

    διορ.86/27.4.01). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και

    διδακτικό έργο του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της

    προκηρυχθείσας θέσης, αφού αναφέρεται στο ευρύτερο επιστημονικό

    πεδίο της Διοίκησης Επιχειρήσεων της οποίας μέρος αποτελεί το 

    Μάρκετινγκ, η Επικοινωνία και η Διαφημιστική Επικοινωνία, ως ενέργεια

    Διοικητικής δράσης.

 

 

 

Καθηγητές Α.Ε.Ι. της ημεδαπής

 

1. Σαρμανιώτης Χρήστος, Καθηγητής Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης  

    του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ και

    Πληροφορική» (ΦΕΚ διορ. 171/06.10.89). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης, αφού αναφέρεται στο Μάρκετινγκ και την Πληροφορική, που έχει άμεση συσχέτιση με την Επικοινωνία και τη Διαφημιστική Επικοινωνία.

2. Καρυπίδης Φίλιππος, Καθηγητής Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων» (ΦΕΚ διορ. 232/10.10.02). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης, διότι το Μάρκετινγκ προϊόντων (Αγροτικών) εμπεριέχει την Επικοινωνία και τη Διαφημιστική Επικοινωνία, που ανήκουν στο μείγμα προβολής του Μάρκετινγκ.

3. Παπαδόπουλος Ιωάννης, Καθηγητής Τμήματος Σχεδιασμού Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου του ΤΕΙ Λάρισας, Παράρτημα Καρδίτσας, με γνωστικό αντικείμενο «Οικονομική Επιχειρήσεων Ξύλου- Μάρκετινγκ Προϊόντων Ξύλου» (ΦΕΚ διορ. 67/13.3.06). Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης, διότι το Μάρκετινγκ προϊόντων (Ξύλου) εμπεριέχει την Επικοινωνία και τη Διαφημιστική Επικοινωνία, που ανήκουν στο μείγμα προβολής του Μάρκετινγκ.

4. Πατσίκας Στυλιανός, Καθηγητής τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Πειραιά με γνωστικό αντικείμενο «Διοίκηση Επιχειρήσεων» (ΦΕΚ διορ. 144/30.7.87).

    Το γνωστικό αντικείμενο, το επιστημονικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο

     του, παρουσιάζουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της    

     προκηρυχθείσας θέσης, αφού αναφέρεται στο ευρύτερο επιστημονικό   

     πεδίο της Διοίκησης Επιχειρήσεων της οποίας μέρος αποτελεί το

     Μάρκετινγκ, η Επικοινωνία και η Διαφημιστική Επικοινωνία ως ενέργεια

     διοικητικής δράσης.

Καθηγητές Α.Ε.Ι. της αλλοδαπής

 

1. ΒρόντηςΔημήτριος, Professor in Marketing, Dean, School of Business,

    UnirsityofNicosia, Kαθηγητής Τμήματος Μάρκετινγκ και κοσμήτορας της

    Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας στο 

    γνωστικό αντικείμενο «Διοίκηση- Μάρκετινγκ». Το εκπαιδευτικό, ερευνητικό

    και επιστημονικό έργο του εντάσσεται στο πεδίο του Μάρκετινγκ και είναι

    συναφή με το αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης.

Ημερομηνία σύγκλησης της  Επταμελούς Επιτροπής  για τον ορισμό  εξωτερικών μελών για σύνταξη γραπτών αξιολογήσεων:

Πέμπτη 19.09.2013

 
Saturday, 28 March 2020